top of page
  • centredocumentacio

Altres realitats i coronavirus



Quan el meu fill m'ha enviat aquesta imatge, se m'han posat els pels de punta i he retrocedit de cop a la meva infantesa.   M'ha vingut al cap una imatge on em veia escoltant el consultori d'Elena Francis a la radio mentre la mare cosia. La imatge era en blanc i negre, sense colors, com en aquells temps.  L'any 2018 es va editar el llibre Las cartas de Elena Francis, una educación sentimental bajo el franquismo editorial Cátedra, que recull l'anàlisi de 4.325 cartes fet per Rosario Fontova i Armand Balsebre autores del llibre. En aquest article de Lara Gómez Ruiz en podeu trobar una ressenya. El consultori es va emetre des de 1947 fins a 1984 i si avui us agafa un atac de nostàlgia malaltissa, podeu escoltar el darrer programa emès:


Espero que la signatura del cartell pel Ministerio de Salud sols hi sigui com a punt d'informació sobre el coronavirus. Nosaltres hem fet un llarg camí que altres dones encara l'estan recorrent.  Anna Sòria Bernalte Documentalista jubilada i activista de Ca la Dona

47 visualizaciones

Entradas recientes

Ver todo

Els pits

bottom of page